6/03/11

sibuk jer.....

dua hari cuti ni macam 2 jam aje...
semalam pagi sampai ke tengahari aku mula wat kelas tambahan untuk budak2 tahun 6.....
petangnya pulak kena hantar anak aku wat photoshoot untuk final pojek dier....
malamnya pulak aku dan suami pergi kenduri kahwin anak cikgu sk sg rwg....
balik dari kenduri aku terpaksa menyiapkan kertas ujian sains tahun 3 sebab hari selasa ni dah mula untuk ub1....
pepagi tadi menguruskan hal ehwal rumahtangga.....
pastu kul 1.ootgh menghantarkan anak dara aku ke seremban tuk balik ke pasir gudang......
sampai kat umh aku terpaksa pulak menyiapkan kertas ujian sains t4....
rasa macam nak pecah....
sepatutnya soalan ujian dah siap minggu lepas lagi tp sibuk dengan skpm2010.....
nanti sebelum tido aku nak cek aku punya bahan pendaftaran upsr yang nak kena antar sok pagi....
belum lagi nak menghadp gb nak wat perakuan skpm tuh.....
inilah aku yang sentiasa sibuk dengan tugas2 harian, tugas segera dan tugas2 yang menanti....
cam mane pun aku bersyukur kerana sentiasa diberi kesihatan dan dapat melakukan tugas2 yang diamanahkan kepada aku....amin

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates