23/05/12

sambutan hari guru peringkat daerah sepang

Salam semuanya....
Semalam, 22 Mei 2012 sambutan hari guru peringkat daerah
Tempatnya di INSPEN, Putrajaya
Tempatnya memang best, tapi makannya kurang best dengan bekas dan cara menghidang....
Kalau aku suruh bagi markah aku rasa boleh fail katering tu....
Dan yang paling xbest pakaian pelayan-pelayannya.....
Adoiii...macam mana ppd boleh ambik katering tu....
Dahlah kena bayar....cam tak berbaloi
Haaa.....cuba tengok gambar kat bawah ni....berapa nak bagi markah??????

 
sate dah sejuk, macam baru keluar dari freezer

ni nak kata soto, xde la pulak suhunnya

sedap lagi popia berlada kat kantin...yg ni cam dah lemau je

jag plastik ni....adoiiii meleleh-leleh sirap tu

bekas kuah kacang besar sangat dengan kuantiti kuah tu....
pulak dengan kuah yang meleleh..eeeee

sedap lagi mihun kat kantin skolah

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates