24/06/10

AnUGeRaH LaGI_GURU DEDIKASI

Hari ini adalah Sambutan Hari Guru Peringkat Daerah Sepang tahun 2010.  Pada hari ini jugalah aku aku telah menerima Anugerah Guru Dedikasi bagi Kategori Sekolah Rendah. Sebenarnya aku pun tak sangka aku boleh dapat anugerah ini. Guru Besarlah yang memberi kepercayaan kepada aku untuk semua ini termasuklah mantan guru besar aku...Sebelum ini beberapa anugerah telah aku terima sepanjang aku menjadi guru, yang aku ingatlah pertama kali aku terima anugerah pada tahun 1998...masa tu aku tengah sarat mengandung anak aku yang nombor 3. Aku dapat anugerah perkhidmatan cemerlang. Selepas itu aku dapat anugerah guru inovatif berkumpulan dengan Devaki (mewakil N Selangor ke peringkat kebangsaan) dan anugerah khas dari pejabat pelajaran Daerah Sepang pada tahun 2006. Pada tahun 2007 aku sekali lagi mendapat anugerah perkhidmatan cemerlang. Aku juga pernah mendapat anugerah dekan masa aku belajar kat universiti (belajar main-main je) pada tahun 2008. Selain anugerah yang besar, beberapa anugerah lain aku juga pernah terima kat sekolah...(tak payah sebut la...banyak sangat).

Sememangnya aku merasa terharu dan teruja atas anugerah ini kerana aku rasa ramai guru lain di daerah ini yang lebih layak daripada aku. Tapi mungkin ini rezeki aku....Alhamdulilah, terima kasih atas nikmat yang Engkau berikan kepada hambaMu ini.


Bergambar bersama sijil dan plak...

Bergambar bersama fateha

Bergambar bersama mantan gb

22/06/10

DuA PuLuH JuN 2010

Hari ni hari yang paling bersejarah buatku...
Setelah 4 tahun aku belajar di OUM akhirnya dapat kugenggam segulung ijazah...
Terima kasih buat keluargaku yang selama ini banyak memberi dorongan khususnya hubbyku yang memberi kebenaran kepadaku untuk ku belajar. Tidak lupa juga kepada anak-anakku dan ibuku yang memahami aku...selalu kutinggalkan mereka bila aku ada kuliah....

Terima kasih kepada semua....familiku khususnya hubby, anak2ku, ibuku, anak-anak buah, adik-beradikku, anak bujangku, kawan-kawan fb dan kawan2 sekerja dan sesiapa saja yang memberikan ucapan tahniah, yang datang memberikan sokongan, memberikan hadiah dan jambangan bunga kepada aku.....sungguh aku terharu mengingatkan peristiwa pada hari itu....

Rakaman peristiwa bersejarah








15/06/10

Selamat Hari Jadi

Semalam, 14/6/2010 hari jadi anak bujang aku...
selamat untuknya, semoga panjang umur, murah rezeki dan selamat dunia dan akhirat.
amin...ya rabbal alamin,,,

TAK SANGKA

semalam aku ke sekolah....
tujuan utama aku nak buat kelas tambahan untuk murid tahun 6...

setelah aku mengajar dan memberi muridku latihan aku ke pejabat....
aku ke kotak surat hendak melihat kalau-kalau ada surat penting untuk aku...dan aku lihat ada surat jemputan sambutan hari guru pada 24/6/2010 di sm seri puteri. mula-mula aku tak perasan surat itu untuk ku...
ingatkan gb punya, tapi gb kata dia dah dapat ...lalu ku belek-belek dan aku nampak nama aku tertera pada kad jemputan tersebut. biasanya kalau sambutan hari guru kalaau dapat apa-apa anugerah barulah dapat kad jemputan yang khas....

oooo rupa-rupanya permohonan aku untuk anugerah guru dedikasi peringkat daerah sepang dapatlah...tak sangka betul....alhamdulilah syukur pada Allah swt.

5/06/10

1 JuN 2010 - SyUkUr PadA ALLAH

1 Jun 2010.....tak sangka selama 20 tahun lebih aku tak jumpa, akhirnya pada hari ini, sehari sebelum harijadiku....aku dapat berjumpa dengan abang angkatku di fb...tak sangka betul.

Sebelum ni aku tak perasan yang dier 2 abang angkatku...walaupun sebelum ni kami ade sembang di fb, sbb aku biasanya layan saje sape yg nak sembang ngan aku. Sampailah pada 1 jun lepas waktu aku tgh sembang ngan dier jaga aku nampak gambar abang angkat aku 2 kata..."pakwe 2 gendong ular la..." lalu aku pn besarkan gambar 2....masyaAllah...ye la, abang mok la...abang angkat aku....

Sebenarnya dulu aku kenal ngan dier lepas aku spm....dier 2 teknisen tm...mula2nya katanya abang angkat tp...ade sikit rase lain...Itu kesah dulu la. Lepas dier pindah ke seremban, aku ade jumpa dier masa dier kawin kat johol...pas 2 ade sekali aku jumpa dia kat rmhnye kat rasah....pas 2 hilang tanpa berita.Agaknya dah ditakdirkan aku berjumpa semula di fb...alhamdulilah syukur pada ALLAH.

 Inilah abang mok.....

2/06/10

SeLaMaT ULanG TaHuN

Hari ni genaplah umur ku 44 tahun. Dalam usiaku sebegini inilah tahun yang aku rasa tahun paling menceriakan hidupku kerana banyak ucapan-ucapan yang aku terima terutama sekali dalam "Facebook". Terima kasih kepada semua...So di sini aku rakamkan ucapan-ucapan dari semua untuk ku simpan sebagai kenang-kenangan.


Jutaan terima kasih kepada semua yang wish saya samada dalam fb ni, sms, mms, kad dan hadiah............i luv u all


Ini ucapan yang paling bermakna dalam hidup aku...dari hubby tercinta...

Untuk isteriku yg tercinta
Selamat menyambut ulang tahun semuga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki dan sentiasa sihat-sihat selalu.


Ini ucapan yang amat menggembirakan buatku....setelah 20 tahun lebih tak berjumpa...
ALLAH SELAMATKAN KAMU, ALLAH SELAMATKAN KAMU , ALLAH SELAMATKAN KAMU NORYATIE ....ALLAH SELAMATKAN KAMUUUUU.
HP B/DAY YG KE 24 + 20+0 WAHAI ADIK KU ..... SEMOGA BERJAYA DUNIA AKHIRAT , BAHGIA BERSAMA KELUARGA TERCINTA ..
Jgn sedey2 lagi tau ...
Mohktar Idris
Hepi Besday.... moga panjang umur...dimurahkan rezeki...dan sentiasa dirahmati..... SHaz Samsuddin


cikgu yati..selamat hr jd ain ucapkan smoga pnjng umur n dimurahkan rezeki...x mau bersedih yer..sntiasa happy selalu...ain doakan amin
Ain Adnam _

SELAMAT HARI LAHIR YATI.
MUHD FUZI ABD RAHMAN _

Shahril Azam Abdul Kahar selamat hari lahir yang ke........??? kak yati...semoga dipanjangkan umur n dimurahkan rezki...


Hasmadi Jahed Slmt. Ari Jadi :))

 

Shazalila Bt Samsudin Sha Hepi Besday.... moga panjang umur...dimurahkan rezeki...dan sentiasa dirahmati.....

 

Amir Amirul Selamat Menyambut ulangtahun...:) 

 

Khadijah Binti Ismail Khadijah happy birthdah to u.....
semuga Allah sentiasa memeliharamu.......


I would like to wish all a Happy Birthday to you..... May u have a good life n be a more matured person... Tq...luv u all.....


Muhamad Zaini Ibrahim Selamat hari lahir...

 

Nazim Muhamad Selamat Menyambut
Ulangtahun Kelahiran. Semuga di perluaskan rezeki yang halal, di dalam
kesihatan yang baik dan di berkati Allah SWT.

 

Farahin Azharah Happy Birthday! (:

 

Edam موهاماد ساهروريزام happy birthday...........d panjang kn umo.......murah rezeki......amin........................

 

Abd Lah Awang TheFirst Happy Birthday....Semuga DiPerpanjangkan Usia Dan Bertambah Rezeki...

 

My friend just sent me a Happy Birthday16 using Glitter Messages! Here are some of the most popular Gifts in this app that you could send too!
Gift 3:Halloween9
Gift 4:Halloween8
Gift 5:Halloween7

Masturah Ahmad happy besday...kalu mkn kek jgn lupa kekwn hehehe...

 

Elin Zalika happy besday...may all ur wishes come true...n hope u have a day 

that's as special as u!...

 

Azli Anuar selamat hari lahir...u r my fren....bila nk blanja makan...

 

Minn Yahya ..Happy B'day....

 

Siti Nur Aziera- Epy bezday cik ati! Acik 44 da. He..he..Wish hope dipajanagkan umur dmurahkan rzki slalu.

 

Ernipuspa Kamin Hepy birthday kak Yati...Moga d panjang umor dan d murahkan rezki dunia dan akhirat......

Madzlina Bte Ali Kak Yatie ... happy bday ... semoga sukses untuk segala-galanya...



Nor Azlina Mohd Khalid




Happy Birthday! from Nor Azlina


Nor Azlina is throwing you a birthday party in Happy Island. Birthdays are way more fun with a Happy Hibiscus!




Zaiton Othman Selamat hari lahir kak ti... semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki...

Baron Helsing I wish that every day you're yet to live will be more beautiful than the previous,in accordance with your desires and such that it will make you happy.Happy birthday and many years to come...


Di bawah ni pulak pic ngan famili celebrate hari jadi saya....

 

 


Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates