5/06/10

1 JuN 2010 - SyUkUr PadA ALLAH

1 Jun 2010.....tak sangka selama 20 tahun lebih aku tak jumpa, akhirnya pada hari ini, sehari sebelum harijadiku....aku dapat berjumpa dengan abang angkatku di fb...tak sangka betul.

Sebelum ni aku tak perasan yang dier 2 abang angkatku...walaupun sebelum ni kami ade sembang di fb, sbb aku biasanya layan saje sape yg nak sembang ngan aku. Sampailah pada 1 jun lepas waktu aku tgh sembang ngan dier jaga aku nampak gambar abang angkat aku 2 kata..."pakwe 2 gendong ular la..." lalu aku pn besarkan gambar 2....masyaAllah...ye la, abang mok la...abang angkat aku....

Sebenarnya dulu aku kenal ngan dier lepas aku spm....dier 2 teknisen tm...mula2nya katanya abang angkat tp...ade sikit rase lain...Itu kesah dulu la. Lepas dier pindah ke seremban, aku ade jumpa dier masa dier kawin kat johol...pas 2 ade sekali aku jumpa dia kat rmhnye kat rasah....pas 2 hilang tanpa berita.Agaknya dah ditakdirkan aku berjumpa semula di fb...alhamdulilah syukur pada ALLAH.

 Inilah abang mok.....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Template by:

Free Blog Templates