30/05/11

Cuti sekolah tiba

Salam buat semua. cuti sekolah tiba lagi. Alhamdulillah hari ini aku berjaya menghabiskan tugasan di sekolah untuk mengadakan kelas tambahan dan mengisi sebahagian markah sap/hc. Bagi rakan-rakan SK Bangkong, jadualnya akan berlangsung sehingga Khamis minggu depan.

Hari ini dah start cuti sekolah, bestnya jadi budak-budak sekolah...ada cuti panjang...tapi selalunya time cuti sekolah ni, tak dapat nak bercuti sebab ada anak-anak buah aku duduk kat sini. Pulak tu anak buah aku yang belajar kat giat mara tak cuti...  Cadangnye nak bercuti  ke Langkawi...Nampaknya cuti kali ni aku dan anak-anak duduk rumah sajalah. Lagipun banyak orang buat kenduri kawin yang nak kena aku pergi. Banyak duit nak kena sedekah kat diorang.

So, diucapkan Selamat bercuti kepada pelajar-pelajar sekolah dan cikgu-cikgu yang asyik countdown bila nak cuti...walaupun kena kursus tetap bercuti kan???jangan sedih-sedih aku pun tak cuti jugak sebab hari-hari kena pergi sekolah.

Selamat Pengantin Baru pada yang baru dan yang bakal melangsungkan perkahwinan..cuti-cuti sekolah ni faham-faham je la..dapur memang tak berasap..kenduri everyday..makan free je kejenye..Tak lupa juga pada yang belum bersunat...siap sedialah anda untuk disunatkan.



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates