14/07/10

waktu kokurikulum ganti kelas tambahan

ari ni dah mula kelas tambahan waktu koko....minggu lepas meeting kurikulum aku cadangkan buat kelas tambahan waktu koko...almaklumlah bbudak asli ni payah sangat nak buat ulangkaji di rumah....mak bapa tak kesah hal anak-anak diorang..(ade yang kesah (10% je)....masa belajar kat sekolah je.....

ari ni aku ambil kelas pertama ni....aku nak tebus kemerosotan bm aku masa upsr th 2009....sedih ssgt aku sebab peratus bm pemahaman dan bm penulisan merosot....sedang subjek lain naik mencanak walaupun GPS aku kira ok...huhuhu...tak pela....tahun ni aku nak naikan balik ...tu sebabnya aku kena kerja keras....Ya Allah semoga aku berjaya nanti....

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates