12/02/11

cerita hubby aku....

mlm ni aku takde idea nak tulis ape....
niat dihati nak create buku foto untuk mantan gb aku ....
aku ingat nak bagi kat dier masa majlis minggu depan...
tapi malas pulak rasenya...

so aku nak tentang hubby aku sikit....
hubby aku sekarang dah ada hobi....
nak tahu???????????
ha....sekarang ni dia tengah minat masuk jim....
ni dah 3 hari dah....
aku tengok dia seronok betul.....
dia kata nak kempiskan perutnya yang boroi tu....
aku tak kesah sebab tu duit dia....
ingat suatu hari aku nak ikut dia masuk jim...
nak kempiskan peha ngan lengan aku ni.....
mesti besssssssssstttttt

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates