13/07/10

NDO + kenalan

ahad yg lepas aku pergi NDO ikut mama anak bujang aku kat kampus kota kat OUM.....ayahnya pun ikut sekali. sebenarnya aku nak pergi ke situ kira serampang 2 mata....pertama sekali aku nak  kenal dengan orangtua bujang aku tu...yang kedua nak dengar tentang score a....

Seronok juga dapat kenal dengan mama dan ayah bujang tu....mereka sangat peramah dengan aku.....macam dah kenal lama.....tak macam bujang tu, yang selalunya akula yg banyak bertanya itu dan ini sampai dier naik boring dengar cakap aku ari2....

aku ada gtau mamanya apa hubungan aku dengan bujang tu.....mamanya suka sebab ada orang yang ambil kesah hal anak dier....mereka berdua minta aku tengokkan anak mereka......memang selama ini pun aku ambil kesah sesangat dengan bujang tu......kalau tak masakan aku selalu bergaduh dengan dier.....sebab aku ambil kesahlah....

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates