6/08/11

KOKTAIL UC

Assalamualaikum,
Dah lama aku tak buah air ni. Dari semalam,anak bongsuku sibuk minta aku buatkan air ni buat bukak pose. Malas nk buat air lain buat jela air ni. lagipun orang kata 5 dlm 1, air pun ye,buah pun ye. Kitorang 1 famili memang suka buat air koktel ni. Dahla mudah,senang pulak tu. Ala-ala air koktel kat hotel gitu,tapi ni my style.. Meh tengok!!



Bahan-bahan:

1 tin buah-buahan campuran
Sagu merah
Nata de Coco - apa2 perasa
Susu cair
Gula
1 tin laici
buah tembikai susu
buah mangga (optional)

Cara-cara:
Blender buah tembikai susu dicampur dengan gula
Campurkan sume sekali dlm mangkuk.
Masukkan ais secukupnya

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates