25/02/11

harijadi hubby aku....

hari ni harijadi my hubby...
dah seminggu aku fikir nak bagi pe kat dier.....
nak bagi perfum dia dah ade....
nak bagi baju, dia pun dah de jugak....
nak bagi ape pun aku tak tau.....

selalunya kalau harijadi kitarang sekeluarga akan keluar makan-makan....
tapi tahun ni rasenya tak kot.....
sebabnya 2 orang anak aku tak ada kat umah ni....
diaorang belajar jauh....
satu kat jb, satu lagi kat bentong...

dari tak ada apa aku ke kedai kek kat sungai pelek...
so aku pun belilah kek untuk hubby aku tuh...
hadiah lain?....
nantila aku belikan kemudian....
so, untuk hubby aku ucapkan selamat harijadi....
semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki....
semoga hidup kami sekeluarga bahagia hingga ke akhir hayat....




ni kek ari jadi yang aku beli

hubby sedang meniup lilin....


sirih junjung

baru-baru ni mantan gb minta buatkan sirih junjung untuk anaknya nak kahwin....
ingatkan dia main-main....
rupa-rupanya betul dia nak aku dengan kak mila buatkan....
serba salah aku.....esok pulak ade mesyuarat agung pibg....takut tak sempat...
camne pun aku akan cuba....
kak mila kata boleh.....
so, akhirnya dapat jugak aku ngan kak mila menyiapkan sirih junjung yang mantan gb aku tu nak....

walaupun seperti bidan terjun....kira ok la...

ni la sirih junjung bidan terjun...
sebahagian bunga tu kak mila punya....
ade juga yang aku beli kat kedai jessey....

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates