11/08/10

1 ramadan

ari ni umat Islam mula berpuasa...aku juga berpuasa (menahan diri dari makan dan minum juga perkara-perkara yng boleh membatalkan puasa). harapanku puasa pertama ni tiada apa-apa yang berlaku....takde niat aku nak mengguris hati sesiapa....niat aku sekadar memberi nasihat, rupanya orang tak suka....malah hatiku yang terluka....

apabila susah cari aku, bila, tapi bila aku tegur dia masamkan muka, aku cakap langsung dia tak nak jawab. geram aku kalu orang tanya die buat selambe dek je.....kecik hati aku....sapa tak sakit hati pemberianku dia gunakan dengan sewenang-wenangnya..., tapi dia punya pasal, pastinya aku beri....

tapi sekarang ni ade perubahan kat perangai die 2....sekarang ni die nak jawab jugak....okla tu. aku pun cuba kawal perasaan aku untuk tidak marah.....alhamdulilah takla sakit hati aku ni.....

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates