30/05/11

Cuti sekolah tiba

Salam buat semua. cuti sekolah tiba lagi. Alhamdulillah hari ini aku berjaya menghabiskan tugasan di sekolah untuk mengadakan kelas tambahan dan mengisi sebahagian markah sap/hc. Bagi rakan-rakan SK Bangkong, jadualnya akan berlangsung sehingga Khamis minggu depan.

Hari ini dah start cuti sekolah, bestnya jadi budak-budak sekolah...ada cuti panjang...tapi selalunya time cuti sekolah ni, tak dapat nak bercuti sebab ada anak-anak buah aku duduk kat sini. Pulak tu anak buah aku yang belajar kat giat mara tak cuti...  Cadangnye nak bercuti  ke Langkawi...Nampaknya cuti kali ni aku dan anak-anak duduk rumah sajalah. Lagipun banyak orang buat kenduri kawin yang nak kena aku pergi. Banyak duit nak kena sedekah kat diorang.

So, diucapkan Selamat bercuti kepada pelajar-pelajar sekolah dan cikgu-cikgu yang asyik countdown bila nak cuti...walaupun kena kursus tetap bercuti kan???jangan sedih-sedih aku pun tak cuti jugak sebab hari-hari kena pergi sekolah.

Selamat Pengantin Baru pada yang baru dan yang bakal melangsungkan perkahwinan..cuti-cuti sekolah ni faham-faham je la..dapur memang tak berasap..kenduri everyday..makan free je kejenye..Tak lupa juga pada yang belum bersunat...siap sedialah anda untuk disunatkan.



Dapatkan Mesej Bergambar di Sini

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates