15/06/10

TAK SANGKA

semalam aku ke sekolah....
tujuan utama aku nak buat kelas tambahan untuk murid tahun 6...

setelah aku mengajar dan memberi muridku latihan aku ke pejabat....
aku ke kotak surat hendak melihat kalau-kalau ada surat penting untuk aku...dan aku lihat ada surat jemputan sambutan hari guru pada 24/6/2010 di sm seri puteri. mula-mula aku tak perasan surat itu untuk ku...
ingatkan gb punya, tapi gb kata dia dah dapat ...lalu ku belek-belek dan aku nampak nama aku tertera pada kad jemputan tersebut. biasanya kalau sambutan hari guru kalaau dapat apa-apa anugerah barulah dapat kad jemputan yang khas....

oooo rupa-rupanya permohonan aku untuk anugerah guru dedikasi peringkat daerah sepang dapatlah...tak sangka betul....alhamdulilah syukur pada Allah swt.

0 ulasan:

Catat Ulasan

Template by:

Free Blog Templates