27/12/10

kembali ke sekolah

cuti panjang telah dah nak habis dah...rasa cepat sangat cutinya yer...siang tadi mesyuarat guru dah selesai... Mulai hari isnin (3/1/2011) aku akan mulai masuk sekolah lagi..kembali menjalani kewajiban sebagai seorang pendidik.

selamat bersekolah pada bebudak sekolah....sekolah seharusnya jadi pengalaman yang paling manis dalam hidup kita....aku tahu bukan semua suka datang ke sekolah....seperti semua remaja yang meningkat matang, rasa pergi sekolah ni macam paksaan, belajar benda-benda yang membosankan, belajar berhubung satu-sama lain, menghormati orang tua (cikgu la) dan macam-macamllah. tapi if someone ask me "saat paling bergembira dalam hidup" tentulah zaman sekolah. kenapa? zaman sekolah ni macam-macam benda bodoh kita buat....zaman persekolahan aku betul-betul suck to the max. tapi bila terfikir kembali, saat tu la paling manis bak kata diri aku sendiri kesempurnaan itu datang daripada benda yang tidak sempurna.

susah nak rasa benda ni sweet if we in it.... but after kita lepas segala-galanya kita rasa macam pelik, pasal benda tu dah jadi memori..... oklah kepada budak sekolah yang nak jadi jahat tu..... jadilah jahat secara cool dan ikhlas; hahaha. selamat bersekolah sekali lagi =).

0 ulasan:

Catat Ulasan

Template by:

Free Blog Templates