23/01/10

Semangat

Aku sebenarnya sayang pada dia macam anak aku sendiri. Aku nak dia menjadi seorang pekerja yang berdisiplin dan melakukan tugasan dengan baik. Aku nak dia menjadi insan yang patuh pada agama, bangsa dan negara, seperti aku yang bekerja tanpa mengira masa walaupun aku dah bekerja lebih 22 tahun. Semangat kerjaku masih lagi kuat...

Itulah sebabnya aku nak dia bersemangat seperti aku.Datang kerja awal, buat tugasan yang telah dirancang dan tugasan lain yang mendatang....itu saja, tak susah...Dah banyak kali aku cakap kat dia, sekejap dia dengar lepas tu dia tak ingat pun apa tugasannya....asyik nak kena ingatkan aje....

Tapi, tak apelah aku sentiasa mendoakannya agar suatu masa nanti dia berubah...seperti janjinya padaku....Amin.....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates