26/09/11

Cerita pasal raya

Assalamualaikum,
Hari ni dah 28 Syawal, tapi aku baru nak cerita pasal raya nih. Takpe, raya kan sebulan. Alhamdulillah, tahun ini dapat juga aku beraya bersama-sama famili, adik-beradik, anak-anak buah yang semua dah besar panjang dan emak aku kecuali kakak ipar aku kerana menjaga emaknya yang sakit di hospital dan abang ipar aku yang menunaikan umrah. Aku rasa, tak mahu cerita banyak, cuma gambar yang akan menceritakannya raya lepas dengan mereka semua.

Hari raya pertama (1 syawal)
gamba famili dengan baju kale sedondon

rumah wak fatimah
rumah nenek turina

rumah nenek japar

rumah mahathir

suka korang yer...


makan-makan bagi abis, nanti boleh isi lagi balang tu...



Hari raya kedua (2 syawal)

rumah wak harun
  
posing sangatla diorang ni..

bergambar adik-beradik kecuali wak udin...

sibuk sangat si cerewet tu amik gambar...

rumah lik jalal

aduh korang ni asyik berposing jer...

rumah abang kemi

tahun ni wak seh baru dapat beraya...rasanya berbelas tahun tak raya kot...

~ Hari raya seterusnya tiada gambar sebab diorang semua beraya sendiri-sendiri~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates