19/08/11

SHOPPING BISKUT

Assalamualaikum semua,
Hari ni masuk hari ke 19 semua umat islam berpuasa, pasti ada di antara korang semua yang dah mula sibuk buat persiapan untuk hari raya kan. Ada yang dah mula beli sikit-sikit kelengkapan raya supaya tak kelam-kabut disaat hari raya nanti. Baguslah kalau macam tu tak la nanti ada yang tertinggal dan ada yang tak dibeli pulak. Setiap tahun hari raya pasti setiap rumah akan dijamu dengan pelbagai juadah serta tidak ketinggalan dengan pelbagai jenis kuih raya yang enak. Ada yang dibuat sendiri dan ada yang dibeli di kedai. Tapi tak semua kedai yang menitikberatkan kualiti rasanya dan hanya memberikan kuantiti yang banyak.

Tengah hari tadi  ini aku terpanggil untuk membeli kuih raya kat Lin Cookies dan Rose Cookies dengan beberapa rakan sekerja abis saja waktu persekolahan. Ianya hasil buatan tangan dan segar dihasilkan sendiri dirumah dengan harga yang berpatutan. Selain dari itu ianya sesuai dijadikan sebagai cenderahati untuk dikirimkan pada sahabat handai dan sanak saudara.

Macam-macam biskut ada antaranya biskut almond london, strawberi coklat, coklat cip, biskut makmur, biskut bahtera, biskut sarang semut dan lain-lain lagi. memang rambang matalah tengok pelbagai jenis biskut tu. Tunggu apa lagi jom lah kita beli sekarang sebelum terlambat.

biskut rose cokelat

Biskut almond london

Biskut bahtera

Blueberi tart

Biskut strawberi

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

ooohhh...sedapnya

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates