24/02/11

ajar hubby.....

ari tu aku ade tulis tentang hobi hubby aku sekarang ni....
ha....masuk jim...pastu sibuk cari bahan tentang pemakanan tuk kesihatan....
tapi semua bahan tu banyak dalam bi...
so aku terpakse ajar dier camne nak translate bahan2 dalam bi tu supaya dia faham....
almaklumla....bahan dalam bi tu xberapa nak faham...

ni kat sini aku tunjukkan hubby aku camne nak translate bahan bacaan dalam bi ke bm.....
1. buka laman/wbsite yang dalam bi tu
2. hightlihtkan bahan tu....
3. buka google klik translate....
4.  pastu buka ms words
5. bahan yg dah translate tu copy...
7. klik kat ms words paste kan...
8. save...
9. selesai

akhirnya, hubby aku dapat bahan dalam bi tu dalam bm....
alhamdulilah...

~pembelajaran sepanjang hayat~

0 ulasan:

Catat Ulasan

Template by:

Free Blog Templates