24/01/11

macam2 hal.....

ari ni aku kepenatan yang amat sangat....sebab ape?
hari isnin nila jadual aku padat....takde nak rest...
pulak tu ramai cikgu tak datang...
sekolah kecik, cikgupun tak ramai...
ada yang pegi meeting.....
ada yang duk hospital...kena buatan orang(hahaaaaaa-alahan mengandung)
ada yang mc sebab jari kaki cedera...
nasib baik tak kena relief....
ha....ade seorang cikgu yang datang sekolah pulak tetiba sesak nafas....
biasalah aku ni kan pa sekolah......terpaksala menyetelkan hal dia....
gb pulak datang tanya itu ini, nak data tu data ni......
nasib baik aku tak sesak nafas....
naik ke tengahari meeting pss .....
akhirnya pukul 2.30ptg aku sampai ke rumah dengan kepenatan yang amat sangat....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates