21/11/10

sikap sambil lewa~anak zaman sekarang~

ni la anak dara aku yang nak masuk pjb tu.....
aku ni jenis orang yang tak suka buat kerja sambil lewa.....kalu ade perkara2 penting aku akan cepat2 menyelesaikannya.....pantang sekali bagi aku kalu perkara yang penting dianggap enteng walaupun nampak remeh dan tak penting...

sekadar nak berkongsi cerita dengan pembaca.....tentang anak dara aku yang nak masuk politeknik jb ambik jurusan grafik multimedia ni la.....dari ari tu aku dah bising kat dier supaya menyediakan segala keperluan untuk dia mendaftar pada 28 disember ni.....macam2 nak kena diuruskan tapi dier ni jenis selama je...buat kerja sambil lewa....ni kadang2 aku boleh naik hangin......itulah namanye pun anak kalu tak menyusahkan mak bapak memang tak sahlah katakan...anak2 zaman sekarang semua perkara nak kena suap.....

dulu masa aku nak masuk ke maktab takde pun nak menyusahkan sesiapa.....ari pertama je bapak aku antar ke maktab....pastu tu dier tak ambil peduli hal aku sampaila aku kuar maktab....sampaikan masa aku terima sijil pun takde sapa yang datang nengok....

untung anak2 zaman sekarang....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates