19/08/10

Honda sivic 2.0

uhh...bestnyer kalu raye tahun ni aku dapat naik kereta idamanku ni...honda civic 2.0 auto i-vitec.... dapat yg hybrid lagi best....kalu boleh aku nak kale hitam, hitam tu kan elegan....tapi tak dapat yang hitam yang silver pun ok gak.....tak kesahla apa2 kale....yang penting honda sivic....hehehehe.....sebelum ni hubby aku janji nak belikan kereta tu kalu dia dapat 300k....

tak sabar rasenyer....aduyai, bile? bile? bile? mungkinkah impian aku jadi kenyataan? hubby aku kata sebelum nak puasa, tapi skrang ni dah puasa seminggu dah....semoga impianku ini menjadi kenyataan...amin ya rabbal alamin...


 kale ni yg paling minat sekali.......

 warna putih ni pun boleh la...

warna silver cantik jugak...

2 ulasan:

~ iNi aKu ~ berkata...

wahhhh kak .... dah dapat ker civic nya? Raya kete barulah eh!!! Tahniah.. tahniah...

*** iyatieku ayune *** berkata...

ala lin....2 kan impian akak je....kalu dapat, alhmadulilah...tp rasenye belum ada rezeki lg...nanti kalu dah pegang kunci akak kol ko...boleh kita ronda2 sungai pelek...

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates