8/07/10

ayo yo...

ari ni jadual aku padat sekali...masa free aku cuma 1/2 jam.....baru aku naak berkemas-kemas nak balik datang cikgu sekolah tamil telok merbau, si kanamah kawan hem akulah.....cam biasa dia datang tu nak minta tolonglah....

ayo yo....selamatlah aku....dia minta tolong printkan laporan smm....dia bagi 'pendrivenye yang banyak menternak virus...pastu datanya tak boleh buka...ada ke guna 'shortcut' dalam pendrivenya....mana boleh buka....Dier gtau aku cikg data smm tak dapat nak print. yang aku geram sgt tu tak telefon aku dia nak datang...nasib tak baik aku lambat balik sebb ade hal dengan staf bank rakyat.......

sebenarnya aku dah tak pegang data smm ni...tapi tau la nak uruskan sebab kkdg cikgu smm aku ada jumpa aku kalau dia ada masalah....semalam pun aku ade bincang pasal hal ni.....

tapi data sk tu ada masalah bila aku periksa laporannya...ada ralat...so aku bgtau dia supaya betulkan datanya....ada ke dia nak suruh aku buat...tak nak la...aku suruh dia balik betulkan dulu....banyak kerenah betullah dia....kul 4 lebih baru aku balik ke rumah dengan keletihan yang amat sangat....tapi tak apalah sekurang-kurangnya masalah cikgu tu aku dah clearkan sedikit....aku gtau dia kalau nak jumpa aku boleh datang esok lepas rehat....insyaAllah aku akan bantu dia....

0 ulasan:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini

Template by:

Free Blog Templates